långhelg

Nu blir det långhelg. Gött! Känner att jag verkligen behöver ta det lite lugnt nu. Mina planer för "långhelgen" är... Imorgon får jag "besök" fredag vet jag inte vad jag ska göra, och det är samma resten av helgen. Snart sommarlov också! Måste hitta på vad jag ska ha för kläder. Det enda jag vet är att jag antagligen ska ha mina klackar.

Dagen har spenderats med sandra. Vi såg på "the woman in black" Bra film om man gillar läskiga saker. Sen såg vi en stund på "wrong turn 4" också, men jag vågade inte se mer, för jag skulle vara ensam hemma efter det. Vi bakade även kladdkaka. Blev väl inte den mest lyckade. Men smaken var i alla fall god! :D
Nu ska jag sätta mig och se på "skeleton key" med pappa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0