bio

Hej! Förlåt för dålig uppdaterng. Igår åkte jag till uddevalla med Cornelia, vi gick ett tag på torp, sen åt vi pizza. Efter de gick vi hem till hennes bror och var där ett tag fram tills vi skulle gå till bion. Vi såg "the hunger games" Riktigt bra! Sevärd.
Sen åkte vi hem till henne och jag sov där. Sen idag tog jag tåget hem.. Eller aa till strömstad och där hämtade mamma mig för att vi skulle till mormor och morfar. Nu sitter jag här och väntar på fiiika! :D
Ah, det var min helg. Gött att ha något att göra på helgerna faktiskt. Inte bara sitta hemma och tänka på vad pojkvännen gör. Höhö. 
Hela veckan har det varit så himla skönt väder! Åh, har varit ute på rasterna och bara stekt i solen typ. Men igår och idag har det faktiskt varit riktigt kallt. Men vi hoppas på det bästa och att det blir varmare snart igen. Puss!
Ingen bild på denna dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0