19e imorgon

För alla som vill veta så är det den 19e imorgon. Ett datum som betyder, eller aa betydde mycket. Sjukt egentligen. Igår var det 3 veckor sen han dumpade mig. Det känns som det bara gått 1 vecka eller nåt. Men tänk så sjukt mycket starkare jag blivit av det här. Det är nästan läskigt. Och jag tänker inte låta en kille hålla på så mot mig igen. Okej, han har varit totalt superbäst och mysigast vissa stunder. Men ändå. Om man tänker efter är det egentligen ganska gött att vara singel (fast helst vill jag ha ett förhållande, ett seriöst sådant.) ändå, man kan kolla på hur mycket snygga killar man vill. Har sett en del idag. Dom snyggaste fanns på båten.
Och nu undrar du förstås.... Vilken båt?
Jo det är så att jag, Mamma, Albin, Mammas kompis, hennes 2 barn och Cornelia tog färjan från strömstad till Sandefjord idag. På ditvägen gungade det som bara den! Usch. Jag brukar inte bli sjösjuk. Men usch så illa jag mådde. Sen när vi kommit i land kändes det bättre, och då gick vi på nåt valmuseum. Efter det bara vi gick runt och kollade i affärer osv. Mys! Sen tillbaka till båten som skulle gå 18.00. Dom som jobbade i receptionen på båten sa att det inte gungade så mycket ute på sjön. Men där hade dom allt fel! Mådde inte lika dåligt på hemvägen, men nästan. Förutom att jag mådde dåligt så har dagen varit riktigt bra. Imorgon blir det nog att vara med Cornelia.
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0